من کوشش میکنم خدا را از طریق خدمت به مردم ببینم.
چون میدانم خدا نه در بهشت است و نه در جهنم !
بلکه درون همهی انسانهاست ...
« گاندی »
ما را در سایت مرگ انسانیت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 20:22